Polityka zwrotu kosztów

Dziękujemy za zakupy w sklepie FenriPolska. Nasza Polityka Zwrotów i Zwrotu Płatności ma na celu zapewnienie przejrzystego i bezproblemowego procesu. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami dotyczącymi kwalifikowalności, procedur i terminów zwrotów, refundacji i wymian.

Adres do zwrotów
Prosimy o wysyłanie zatwierdzonych zwrotów na adres:
Zwetkade 36, Pijnacker, Zuid-Holland, 2641 SC, Holandia

Przegląd zasad

  • Okres zwrotu: 30 dni od daty dostawy
  • Czas realizacji zwrotu środków: do 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki
  • Koszty wysyłki zwrotnej: pokrywa klient

Anulowanie zamówienia

Zamówienie można anulować w ciągu dwóch godzin od zakupu, kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi instrukcjami zwrotu.

Warunki zwrotu

Oferujemy możliwość zwrotu w następujących przypadkach:

  • Okres zwrotu: Produkt można zwrócić w ciągu 30 dni od daty dostawy.
  • Stan produktu: Produkt musi być w oryginalnym, nieużywanym stanie, z wszystkimi metkami i w oryginalnym opakowaniu.
  • Dowód zakupu: Paragon lub potwierdzenie zakupu są wymagane do każdego zwrotu.

Wyjątki: Niektóre produkty, takie jak towary spersonalizowane oraz produkty higieniczne (np. bielizna), nie podlegają zwrotowi, chyba że są nieotwarte i nieużywane.

Instrukcja zwrotu

Aby rozpocząć proces zwrotu, wykonaj poniższe kroki:

  • Skontaktuj się z obsługą klienta: Napisz na adres info@fenripolska.pl podając numer zamówienia, powód zwrotu i – jeśli to możliwe – zdjęcia produktu.
  • Odbierz autoryzację zwrotu: Nasz zespół przeanalizuje zgłoszenie i prześle zgodę oraz szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu.
  • Przygotowanie przesyłki: Starannie zapakuj produkt, dołączając wszystkie metki i oryginalne opakowanie oraz formularz autoryzacji zwrotu.
  • Wysyłka: Skorzystaj z zaufanej firmy kurierskiej oferującej przesyłkę z numerem śledzenia. Koszty wysyłki pokrywa klient, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.

Polityka zwrotu płatności

  • Zatwierdzenie zwrotu: Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu poinformujemy Cię o statusie zatwierdzenia w ciągu 10 dni roboczych.
  • Czas przetwarzania: Zatwierdzone zwroty środków są realizowane na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych. Bank lub operator karty mogą wymagać dodatkowego czasu na zaksięgowanie środków.
  • Potwierdzenie: Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli nie otrzymasz zwrotu środków w oczekiwanym terminie, skontaktuj się ze swoim bankiem. W razie potrzeby napisz do nas na info@fenripolska.pl.

Polityka wymian

Oferujemy wymianę produktów w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem.
Skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od dostawy – pokryjemy koszty zwrotu w ramach kwalifikującej się wymiany.
W przypadku zamówienia niewłaściwego rozmiaru prosimy o dokonanie zwrotu zgodnie z powyższymi zasadami i złożenie nowego zamówienia na właściwy rozmiar.

Wyjątki i sytuacje szczególne

  • Produkty uszkodzone lub wadliwe: Jeśli produkt dotrze uszkodzony lub wadliwy, poinformuj nas w ciągu 48 godzin. Zorganizujemy bezpłatny zwrot i zaoferujemy wymianę lub pełny zwrot środków – wedle Twojego wyboru.
  • Nieprawidłowy produkt: W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu skontaktuj się z nami – pokryjemy koszty wysyłki i szybko wyślemy właściwy towar.
  • Zagubione przesyłki: Jeśli przesyłka nie dotrze w przewidywanym terminie, poinformuj nas, abyśmy mogli rozpocząć dochodzenie u przewoźnika.

Czasy przetwarzania

  • Okres zwrotu: Zwroty muszą zostać rozpoczęte i wysłane w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.
  • Okres weryfikacji: Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej sprawdzenie produktu zajmuje do 7 dni roboczych.
  • Zwrot środków: Zwrot pieniędzy realizowany jest na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych po weryfikacji.

Prawa Prawne
Niniejsza polityka nie wpływa na żadne obowiązujące prawa ustawowe.

Nazwa sklepu: FenriPolska
E-mail: info@fenripolska.pl
Tel:  +31 617047128
Adres: Zwetkade 36, Pijnacker, Zuid-Holland, 2641 SC, Holandia

Nasz dział obsługi klienta jest dostępny w następujących godzinach:
Poniedziałek-piątek: 9:00-17:00 (CET)
Sobota i niedziela: zamknięte (CET)
Zawsze staramy się odpowiedzieć w ciągu 1 dnia roboczego.